četvrtak, 9. prosinca 2010.

My wishlist!!!!!

Po uzoru na svoje kolegice blogerice i ja sam sredila nešto što bi mogla nazvati svojom listom želja,a kako je božić uskoro-eto i prigodno je(samo šteta što oni koji će me darivati ovo najvjerovetnije neće ni vidjeti :( ).pa onda-budući da sam nedavno proučila Mango najprije krećem s njim:
-haljinica crno bijela mi je neodoljiva-tako jednostavna a opet posebna,a dolčevita-haljina je na meni malo duža nego na manekanci na slici i već se vidim u njoj za vrijeme božićnih izlazaka :))

 -zlatna haljinica mi je kao malo umjetničko djelo,odavno nisam vidila nešto ljepše,a ova bakrene boje mi je tako posebna pogotovo ovi nabori oko vrata-savršeno!

 -uvijek mi se u mangu najviše sviđa nakit pa sam na sniženjima(slijedećim)odlučila nabaviti bar jedan komad,a ovakvu ženstvenu bluzicu još do sada nemam pa bi bio red da mi jedna uskoči u ormar hihihi!!


       
Nešto kasnije sam bila u Accessorizeu i ugledala ove prekrasne stvarčice od kojih mi se torba s perijem najviše sviđa i ona je prva na listi :):



eto,nadam se da će se i nekome od vas sviditi odabir,a ja si dajem za pravo nadopuniti svoju listicu ponekom sitnicom u budućnosti ;)!

Broj komentara: 6:

  1. Gde je taj Deda Mraz vise.. Ili nismo bile dobre ove godine xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kakve su ovo divne stvarčice :)
    Ove prstenčiće bih sve naredala :)
    Hvala ti na komentaru, poslala bih ti u poruci ali google i njegove opcije...znaš već ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ah da,i ja ga Venoma očekujem s veeelikom radošću :).
    Thanks Biberlee and collagevintage!

    OdgovoriIzbriši
  4. If I could have all of your wishlist, I'd be happy :) You have great taste!

    http://kourtneymichaelson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelimm haljinicu sa cetvrte slike!:)) A torba sa perjem je fenomenalna!!!

    OdgovoriIzbriši