četvrtak, 2. prosinca 2010.

Neka druga ljepota (America`s next top model)

   Sve je započelo kad sam odgledala 1.sezonu hrvatskog top modela i budući da mi se svidila,odlučila sam pogledati i njegovu američku verziju,jer sam ja na onoj da je američko uvijek bolje :)!  I-ODUŠEVILA SE!! Inače i općenito reality jukie,ovaj put sam baš bila zagrizla i njihove epizode iz sezone u sezonu su bile moja svakodnevica."Pa zašto po bogu??"pitala me stalno tadašnja cimerica,koju je inače bila alternativac i ljuta na cijeli svijet,potpuna suprotnost meni -šminkerici koja gleda kroz ružičaste naočale i u nagorim situacijama. Pa zapravo nije me bilo briga,voljela sam dinamiku toga showa,vrhunsku produkciju,svjetske modele i vrh mode u ulogama žirija i nenadmašnu Tyru Banks koja je rođeni showman!!!
Zapravo jako puno sam naučila o svijetu mode,modelingu, ljudskim odnosima i nekom drugom pogledu na ljepotu,gdje ona nije samo lice savršeno simetričnih proporcija koje krasi Cindy Crawford,Claudiu Shiffer,Christy Turlington,nego i malo veći nos(moja boljka),duži vrat,manje oči...čak su imali sezonu u kojoj su se natjecale samo cure do metar i 60cm i koje u svijetu mode nitko nebi ni pogledao.osim toga cure dosta putuju po svijetu i upoznaju se sa značajkama mode u Londonu,Perizu,Sydneyu,Pekingu,a mnogi vrhunski dizajneri u showu predstavljaju svoje kolekcije,pogotovo u zadnje vrijeme kada show surađuje sa ljudima iz Vouga.
Zato ako ste ljubiteljice realityja i svijeta mode,zaljubite se u next top model,ili neku od njegovih verzija(njemačku,australsku,btitansku...)po mojoj preporuci i vjerujem da nećete požaliti.U hrvatskoj(čije mi se izdanje manje sviđa)je završila tek 2. sezona,dok u americi 15 sezona polako ali sigurno prilazi kraju i jopa (ja) guštam :DDD!



    I par slikica pobjednica:



3 komentara:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=1eVIxQ7ug0U

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam toliko upućena u Hrvatski top model,ali zato Američki uvijek pomno pratim :)
    Pratim i tebe sada :)

    OdgovoriIzbriši
  3. :) hvala ti.
    drago mi je da ima još ovakvih kao ja ;)!

    OdgovoriIzbriši